Найдите ответы на наиболее часто задаваемые вопросы!

COMENZI

Cum faci o comandă online?

Găsești produsul necesar, introduci parametrii potriviți pentru dumnevoastră, adaugi în coș iar la finalizarea comenzii introduce datele necesare pentru livrare. După finalizarea comenzii vei primi un e-mail sau apel telefonic de confirmare pentru a expedia comanda. În cazul în care ai o rețetă pentru ochelari sau lentile de contact, o poți expedia la adresa noastră de email shop@interoptic.md, vom fi bucuroși să te ajutăm în alegerea produsului perfect pentru tine.

Ce faci dacă nu găsești produsul căutat pe site?

Dacă nu găsiți produsul pe care îl căutați, există o posibilitatea de a te ajuta. Ne poți trimite un e-mail la shop@interoptic.md cu datele produsului căutat sau ne poți scrie online pe chat. Vom fi bucuroși să te ajutăm.

Ai plasat o comandă greșită, ce poți face?

Dacă ai plasat o comandă greșită și deja ai achitat, trebuie doar să ne contactați la numărul (022) 63-63-65 și să ne menționați numărul comenzii și datele ce trebuie modificate. În cazul în care comanda a fost deja expediată, noi vă putem expedia imediat comanda corectată și vă rugăm să refuzați la primire comanda inițială.

Confirmările primite după plasarea comenzii

După ce ai plasat o comandă, îți vom trimite un mesaj confirmând comanda și menționând toate detaliile acesteia. Dacă îți expediem coletul în următoarele 24 de ore de la plasare, atunci nu vei mai primi o altă notificare legată de timpul estimat de livrare. Dacă însă comanda ta va fi expediat mai târziu, vei primi un email cu precizarea timpului de livrare.

LIVRARE

Cum fac rost de produsul comandat?

InterOptic este mai mult decât un magazine online, este cea mai mare rețea optică din țară. Respectiv noi îți putem livra produsul comandat în decurs de 24 de ore în Chișinău și timp de 5 zile lucrătoare în afara orașului. Însă cu siguranță îți putem oferi posibilitatea de a proba perechea perfecta de ochelari în una dintre filiale noastre și să îl achiziționezi chiar în aceiași zi.

Care sunt modalitățile de plată?

1.Plata cu cardul – Visa, MasterCard, Maestro 2.Plata la livrare 3.Transfer bancar

ÎNTREBĂRI MEDICALE

Nu ai mai purtat niciodată lentile de contact și este pentru prima oară?

Dacă porți ochelari, însă te gândești să achiziționezi și lentile de contact, este necesar să faci un consult oftalmologic pentru a vă recomanda un brand potrivit pentru tine, și a îți oferi o rețetă cu parametrii necesari. Trebuie să cunoști că parametrii pentru o rețetă de ochelari diferă cu cei pentru o lentilă de contact, numai un medic oftalmolog îți poate sugera lentilele de care ai nevoie. Pentru o consultație oftalmologică ne poți apela la numărul (022) 24-04 -04 sau accesa pagina www.mci.md
Мы здесь чтобы помочь Вам! Напиши нам, нажав эту кнопку!

InterOptic - Optica ta online!