Ridicarea comenzii

Dacă nu dorești livrarea online, atunci poți ridica comanda când îți este comod. Ochelari tăi sau lentilele de contact te vor aștepta la magazinul InterOptic.

Operatorul online îți va sugera adresa magazinului în care este în stoc produsul ales.

Vino la magazinul InteOptic, verifică produsul și obține dacă dorești consultația specialistului.

Cumpără inteligent! Rapid, simplu și avantajos.

Livrarea comenzii

Compania InterOptic în parteneriat cu MCI îți livrează produsul comandat în decurs de 24 de ore în Chișinău și timp de 5 zile lucrătoare în afara orașului doar pe teritoriul Republicii Moldova. Însă nu uita că îți putem oferi și posibilitatea de a proba perechea dorită de ochelari în una dintre filiale noastre și să îi achiziționezi chiar în aceeași zi.

Când se fac livrările? Conform programului în fiecare zi de la 10:00 până la 18:00 cu un apel telefonic în prealabil.

Condiții de livrare

Livrăm doar pe teritoriul Republicii Moldova

Livrăm gratuit – pentru comenzile cu valoare minimă de 500 lei.

Livrarea comenzii în Chișinău – 30 de lei,  în afara orașului Chișinău de la 50 – 100 de lei. La fel este util de ştiut că un produs comandat din Magazinul online poate fi ridicat și probat într-un shop offline.

Cum să obții informații despre comanda ce urmează a fi livrată?

Sună la Serviciu de Informații (022) 63-63-65

Obligațiile Livrării:

  • Fiecare client  va primi un apel telefonic cu o oră înainte de a livra comanda sau un scurt mesaj în caz de lipsă de răspuns.
  • Livrarea comenzilor se va face  în termen de timp stabilit și la adresa indicată în comandă.
  • Demonstrarea că produsul este fără deteriorări și corespunde comenzii.

*Notă! În cazul în care la solicitarea cumpărătorului bunul a fost despachetat, deși procesul de predare nu presupune despachetarea, acesta nu poate fi returnat, cu excepția situațiilor, prevăzute în lege.

  • Completarea și demonstrarea talonului de garanție la necesitate.
  • Semnare pentru produsul livrat și primit. 

Serviciul de livrare nu este obligat:

  • Să livreze produsul repetat gratis în caz de lipsă a clientului la locul livrării și la ora stabilită anterior.
  • Să demonstreze caracteristicele folositoare a produsului și să educe clienții.

*Lucrătorii serviciului de livrare nu au un nivel necesar de specialitate în domeniul optometrii și nu au voie să oferă astfel de servicii.

Cumpărătorul este obligat:

  • Să verifice adresa, numerele de telefon și numele indicate în comandă.
  • Să fie prezent la locul livrării cu telefonul deschis la ora stabilită.
  • Să fie atent la caracteristicile mărfii comandate: dimensiuni, culori, dioptrii și alte caracteristici 
  • Să verifice lipsa deteriorărilor vizibile a produsului.
  • Să semneze talonul de livrare și prin acest fapt să confirme lipsa de pretenții către vânzător și serviciul de livrare.

Atenție! Dacă lucrătorii serviciului de livrare cer plăți adiţionale sau dacă sunteți martorii altor încălcări, vă rugăm să faceți legătura cu Centrul de informaţii la numărul (022) 63-63-65

Informații privind Protecția Consumatorilor

Autoritatea abilitată cu funcții de protecție a consumatorilor în Republica Moldova:

Agenția Pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței

Adresa: mun. Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 78

Tel: (022) 74-14-64

E-mail: consumator@apc.gov.md

Site: www.consumator.gov.md

Examinarea reclamației se efectuează la prezentarea bonului de casă, sau a unui alt document care confirmă faptul cumpărării produsului sau prestării serviciului.

InterOptic - Optica ta online!